Üdvözöljük a

Új trendek a marketingben és az értékesítésben - a kamarai KKV Klubban, március 1-jén Mosonmagyaróváron | GYMSKIK, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Új trendek a marketingben és az értékesítésben - a kamarai KKV Klubban, március 1-jén Mosonmagyaróváron

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Szolgáltatási Tagozatán belül működő KKV Klub vezetése március 1-i klubrendezvényének Mosonmagyaróváron a Gaben Étterem, Borbár és Vinotéka adott helyszínt.  Témája: „Új trendek a marketingben és az értékesítésben”. Előadó: Jagodics Rita, marketing szakértő, beszélgetőpartnere Pintér-Péntek Imre, az X-Meditor Kft. ügyvezetője, a GYMSM KIK elnöke volt. „Kérdéseire nem csak válaszokat, de megoldásokat is kaphat a rendezvényen – hívta az esemény előtt az érdeklődőket Horváth Szabolcs klubvezető. (Cikkünket megnyitva útravaló és videóhír is található)

Jagodics Ritával Mosonmagyaróváron 2018. március 1.

A KKV klub meghívott vendége a professzionális kereskedelmi marketing területén több éves szakmai tapasztalattal rendelkező Jagodics Rita volt. Szakmai tippjei, tanácsai, élesben kipróbált és ott finomított marketing megoldásai számos partnernek bizonyítottákmár hatékonyságukat. A résztvevők kérdéseikre nem csak válaszokat, de megoldásokat is kaptak a kötetlen, kellemes hangulatú eseményen, amelynek kiváló helyszínt biztosított a mosonmagyaróvári Gaben Étterem.

Olyan 2018. évi marketing trendeket, bevételnövelő marketing stratégiákat ismert meg a nagy számú érdeklődő, melyekkel piaci részesedését szélesítheti, vevőkörét bővítheti. Ettől igazán nőhet az  árbevétel! Hatékony gazdálkodás és minden a nyereségben is könnyen megjelenik. A vállalkozás mindettől új fejlődési szakaszba léphet. A kamara március 1-én a kisvállalkozásoknak Mosonmagyaróvárra "házhoz vitte" a fontos információkat, hiteles forrásból. Éljenek vele bátran.

*******************************************************************************************************

KKV Klub 2018. március 1. Mosonmagyaróvár - Jagodics Rita útravalója

 

Új trendek a marketingben és az értékesítésben…

 

Brand a lelke mindennek!

Megváltozott, felgyorsult világunkban felértékelődött az ismertség, a brand. Az erős brand eredménye:

-           értékesítési ciklus csökken

-           több minőségi lead, beáramlás, növekvő bevétel

-           könnyebb az új munkatársak megtalálása

-           reklamáció csökken

Útravalóként hadd adjak pár gondolatot a fenti eredmények eléréséhez:

1.         A brand nem egy logó, nem egy reklám, hanem a cég által képviselt VÍZIÓ és ÉRTÉKREND!

2.         Legyen cégednek célja, víziója, amit a kollégák is ismernek!

3.         A tudatos vevők világában a piackutatás felértékelődött.  Aki meghallja a vevő igényeit és jobban tudja teljesíteni versenytársainál, az nyerő pozícióba kerül!

4.         Add az arcod a vállalkozáshoz, mindig légy lelkes!

5.         Szerepelj elismert médiában, növeld céged hitelességét!

6.         Munkatársaid kiváló hírvivők, ha ismerik a cég célját, vízióját.

7.         Az emberek keresik az egységes arculatot, amelyben jobban bízhatnak!

 

Jagodics Rita – www.kereskedelmimarketing.hu   Kövess a Facebookon!

 

 

 

Horváth Szabolcs a KKV klub házigazdája tudósít az eseményről. Lássuk a videót!