Üdvözöljük a

Szakmai fórumot tartottunk az elektronikus ügyintézés gyakorlati tudnivalóiról! | GYMSKIK, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Szakmai fórumot tartottunk az elektronikus ügyintézés gyakorlati tudnivalóiról!

A kamara szolgáltatási tagozata az elektronikus ügyintézés gyakorlati tudnivalóiról szervezett szakmai fórumot az érdeklődő vállalkozásvezetők, könyvelőirodák részére március 14-én a kamara székházában.

Érdeklődőink szakértő előadónknak köszönhetően mindent megtudhattak, amit az elektronikus ügyintézésről tudni lehet. 

  • NAV kapcsolattartás 2019, cégkapus vélelem
  • Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék)
  • Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vevénykezelés, autom. címkézés)
  • Meghatalmazás EGYKE-vel / EBEV felületen
  • Rendelkezési nyilvántartás – alaprendelkezés, meghatalmazások
  • SZÜF –  AVDH hitelesítés, kedvencek, iForm
  • Általános célú webes űrlap: e-papír –  eseti meghatalmazás, jogorvoslat
  • ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program
  • Önkormányzati ASP (iForm) – meghatalmazás –  bevallás
  • Mérleg benyújtás OBR felületen
  • Web-alapú NAV űrlap: ONYA
  • Konzultációs lehetőség

Kamaránk a megyében működő vállalkozások hiteles tájékoztatása érdekében rendszeres időközönként szervez fórumokat, melyek keretében kolzultációs lehetősggel is bővített információt és szakmai tájékoztatást nyújt a jogszabályi környezetről és a változásokról.