Üdvözöljük a

Kamarai Kommunikációs Klub - Elmondták, hogyan mondjuk el hatékonyan | GYMSKIK, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Kamarai Kommunikációs Klub - Elmondták, hogyan mondjuk el hatékonyan

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Szolgáltatási Tagozata és a kamarai Kommunikációs Klub 2018. évi februári rendezvényén a vállalati kommunikációs kutatások elméletével és gyakorlatával, valamint az „Arculat és tartalom” ismérveivel foglalkoztak a résztvevők.

Kommunikációs Klubban 2018. február

A klub meghívott vendége a Vállalati Kommunikáció Menedzsment című tanulmány kötet egyik szerzője és a vállalati kommunikációs kutatások vezetője, Ablonczyné Prof. Dr. habil Mihályka Lívia, tanszékvezető egyetemi tanár, (Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék, dékán, Apáczai Csere János  Kar, Széchenyi István Egyetem) volt. Előadásában a vállalati kommunikációs kutatások eredményeiről, a piac elvárásairól és a tapasztalható tendenciákról adott áttekintést. 

 

Mihályka Lívia - Dusza András        Résztvevők Kommunikációs Klub 2018. február   Fábián Gyuri 2018. február

 

 

Ez után „arculat és tartalom” témában Dusza András, kommunikációs szakértő hívta fel a figyelmet a legfontosabb szempontokra, amire figyelni szükséges. Mindezt a résztvevők tapasztalatainak megosztása és kötetlen konzultáció követte.

A 2017-ben alakított klub rendezvényein jó gyakorlatokat, „aranyszabályokat” mutatnak be a meghívott szakértők, melyek hozzájárulnak a kommunikációs kompetenciák fejlesztéséhez, és ezen keresztül a vállalkozások sikeres működtetéséhez.

 

Hogyan mondjam el neked…hatékonyan? – ez volt a 2018. februári klubrendezvény vezérgondolata.

 

A hatékony kommunikáció a vállalkozások versenyképességének egyik kulcseleme, amely tanulható.

A Széchenyi István Egyetem Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszékének oktatói több éve foglalkoznak a kommunikáció számos színterének elemzésével és vizsgálatával, többnyire komplex, hazai és nemzetközi projektjek részkutatásaként. Kiemelten fontos a munkatársakra fókuszáló belső kommunikáció. Tanulmányok, szakcikkek sora jelzi, hogy a vállalati belső kommunikáció újszerű vizsgálata napjainkban is aktuális. Meggyőződésünk, hogy a szervezeti erőforrások közül az egyik legfontosabb az emberi erőforrás, egyre fontosabbá válik a szervezeten belüli kommunikáció, illetve annak szabályozása, a szervezeti kommunikációs rendszerek felépítése, szervezése és működtetése.

Többek között olyan kérdésekkel foglalkoznak, mint:

  • elmondható-e egy adott vállalatról, hogy belső kommunikációja értékteremtő jellegű;
  • megvalósul-e a vállalatokon belül a belső kommunikáció összehangoló szerepe;
  • milyen hatással van a szervezet belső kommunikációja a munkavállaló elkötelezettségére.

A klub vezetői Dr. Konczosné dr. Szombathelyi Márta, egyetemi docens és Dusza András, kommunikációs szakértő.