Üdvözöljük a

Milyen is a Z generáció? | GYMSKIK, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Milyen is a Z generáció?

Net-, multitasking-, nárcisztikus-, valamint selfie-generáció – így jellemezték a „Célkeresztben a Z-generáció” konferencia előadói a mai 5-21 éves korcsoport tagjait, egy 2015-ös konferencián. Nincsenek kiemelkedő igényeik, megelégszenek egy multinál betöltött menedzseri pozícióval, valamint egy biztos családi háttérrel. A kutatásban megkérdezetteket a válaszaik alapján 3 nagy „nemzetségre” (mainstream, trendy, belongers) és 9, a nemzetségeket továbbontó „törzsre” (outsider, material girls, homegirls, hipsters, supergeek, clubbers /disco guy, smart urbans, next elit, preppies) lehet felosztani -adja hírül a Piac&Profit.

"Egy szakember szerint teljesen másképp kell a Z-generációt megszólítani, mert ők szórakozást és élményt várnak, szeretik, ha részesei lehetnek a folyamatoknak és megszállottan vágynak az elismerésre! Sas szerint nagyon fontos azt figyelembe venni, hogy egyik korábbi generáció sem volt akkora tehertételnek kitéve, mint a Z: egyszerre rengeteg információt kell feldolgozniuk, többféle személyiséget kell kialakítaniuk és kezelniük a cyber-térben, mindamellett el kell viselniük a közösségi magány jelenlétét a mindennapjaikban."

 

http://www.piacesprofit.hu/tarsadalom/entelt-generacio-a-mai-fiatalok/