Üdvözöljük a

BRANDING EU | GYMSKIK, Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

BRANDING EU

Az Erasmus+ program keretében megvalósuló BrandingEU projekt célja olyan eszközök és tréninganyagok kidolgozása a vállalkozások számára, amelyek fejlesztik az extrovertált vállalkozói hozzáállást és a termékek, szolgáltatások márkaépítését, így az értékesítés növekedéséhez vezet, és az exporttevékenység elindítását, vagy növelését eredményezi.

A projekt célcsoportjai:

a) Vállalkozások

b) Egyéni vállalkozások

c) Szakképzési szervezetek

d) Oktató szervezetek

e) Kamarák

f) Munkaadói szövetségek

 

Várható eredmények:

A projekt közvetlen előnyei:

• a letesztelt tréninganyagok és technikák elérhetősége a célcsoport számára annak érdekében, hogy növeljék forgalmukat, export értékesítésüket, vagy elindítsák export tevékenységüket;

• a branding stratégiákra vonatkozó ismeretek átadása;

• az eredmények szélesebb körű terjesztése és hasznosítása

 

A projekt közvetett előnyei:

• a branding és az extrovertált vállalkozói magatartási stratégia kidolgozása néhány célcsoportbeli szervezetnek;

• a résztvevő országok és Európa üzletemberei nagyobb figyelmet fordítanak a branding és az extrovertált vállalkozó magatartási stratégiákra

 

A projektben a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett magyar, ciprusi, görög és spanyol partnerek vesznek részt.

 

A projekt időtartama: 2015.11.01. – 2017.11.01.

 

Honlap: www.brandingeu.com

 

A csatolt kérdőív kitöltésével Ön is hozzájárulhat egy a vállalkozói igényekhez alakított tréning program kidolgozásához. Köszönjük, hogy segíti munkánkat!

Kapcsolódó anyagok: