turizmus-gasztronómia

2012. október 3.

Füstben sült süllő és halászlé

A Magyar Gasztronómiai Egyesület idei halászlétúrájának helyszíne a Rév csárda volt: október 6-án, szombaton a halászlé két nehézsúlyú bajnoka, Felső Barnabás és Kovács Ferenc csapott össze, a közönség pedig négy-öt óra alatt többet tanulhatott halételekről, halászatról és a Dunáról, mint egész addigi életében.

Bővebben: http://buvosszakacs.blog.hu/2012/10/08/rev_csarda címen olvashatunk róla.

 

Mindennapra egy pályázat

 

Minden nap 1db pályázat érhető el a http://turizmus.jpp.hu/ oldalon előfizetés és regisztráció nélkül. A ma elérhető pályázattal kapcsolatos anyagok és dokumentációk közvetlenül letölthetők.

 

Meghívó a Business Travel Showra

Ezúton meghívjuk Önt 2012. OKTÓBER 17-18. között a BUSINESS TRAVEL SHOW 2012 kiállításra, a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontba. Itt mindent egy helyen talál, ami érdekes lehet utazó üzletembereknek, céges utazóknak, üzleti találkozók, tréningek és továbbképzések szervezőinek. A rendezvényre ide kattintva regisztrálhat ingyenesen!  A sikeres regisztrációt követően email-ben kap egy pdf dokumentumot, amely egyben a vonalkóddal ellátott belépőjegy. Kérjük, hogy a dokumentumot nyomtassa ki és hozza magával. A programokkal kapcsolatban bővebb információ: www.businesstravelshow.hu 

 

Üdvözlettel,Turizmus Kft.

 

Csokik, szörpök, lekvárok

Magyar ízek a MOL kutakon

 

Országosan 40 városban, összesen 57 MOL kúton érhetőek el a magyar gazdák termékei a Magyar Ízek Kereskedelmi Szövetség Zrt. (MIKSZ) és a MOL között létrejött megállapodásnak köszönhetően.

A kutakon egy külön polc áll a magyar termékek rendelkezésére, ahova első körben 25 féle áru került. A MIKSZ adatai szerint a Choko Pannonia csokijai, a Méhes-Mézes szörpjei és a Fruit de Bereg szilvalekvárjai fogynak a legjobban a MOL-kutakon. A megállapodás része a MIKSZ stratégiai tervének, amelynek célja, hogy a magyar gazdákat és termékeiket minden lehetséges eszközzel népszerűsítse, segítse.
A magyar gazdák termékeire felépített Kézműves Magyar Ízek Vására és a Budavári Libamájfesztivál mellett a Magyar Ízek Kereskedelmi Szövetség Zrt. egy stratégiai megállapodással segíti a magyar gazdákat és a magyar élelmiszeripart. A MIKSZ ugyanis hosszútávú megállapodást kötött a MOL-lal, amelynek köszönhetően 40 városban, 57 kúton érhetőek el magyar gazdák termékei. Az együttműködésnek köszönhetően 2012. augusztus eleje óta 15 magyar termelő árucikke között válogathatnak a MOL-kutakon vásárlók.
A MIKSZ „Éléskamra” programjának célja, hogy folytassa a Kézműves Magyar Ízek által elindított kezdeményezést, megfelelő alapot biztosítson a minőségi magyar élelmiszerek minél szélesebb körű bemutatására. Az „Éléskamra” stratégia következő lépéseként a MIKSZ hamarosan megnyitja saját webshopját is, ahol már 80 magyar gazda termékei között válogathatunk. A MIKSZ tervei között szerepel még további márkaboltok nyitása és a külföldi vásárokon való hangsúlyos részvétel.

Forrás: Business Traveller Hungary